קניין רוחני מהווה כשליש מכלל הערך המוסף של הכלכלה המודרנית ומתבטא, למשל, בכך שהוא מהווה כ-80 אחוז מהערך המצרפי של חברות ציבוריות הנסחרות בבורסה. בישראל, עתירת הטכנולוגיה, הדומיננטיות של הקניין הרוחני רבה במיוחד והוא המנוע החשוב ביותר אשר מניע את הכלכלה פה. העסקאות מבוססות הטכנולוגיה, שרבות כאלה נחזו בשנים האחרונות, הן במהותן עסקאות אשר הקניין הרוחני הוא הגורם העיקרי שמשפיע על ערכן.
כדי למצות את המרב מהקניין הרוחני נדרש תכנון אסטרטגי מותאם לפיתוח הטכנולוגי, עסקי החברה והתכנית העסקית, תוך התחשבות במתחרים הקיימים והצפויים בשוק הרלוונטי. ללא תכנון אסטרטגי נכון של הקניין הרוחני, אשר כולל התייחסות נכונה לידע ושימורו, הגנה על אספקטים טכנולוגיים בפטנט, הגנה על עיצובים ומותגים, תהיה פגיעה, לעיתים אנושה, ביכולת של מיזם או חברה לבנות ערך בטכנולוגיה המפותחת. אך לא די באלה שכן יש גם צורך להבטיח שהפיתוח לא ייכנס לתחום הקניין הרוחני של אחרים, דבר אשר יכול להיות הרה אסון.
הייעוץ האסטרטגי של אנשי המקצוע בקבוצת ריינהולד כהן משקף ראייה רחבה, רב-תחומית, של הקניין הרוחני, כבסיס לצמיחה וליצירת הזדמנויות עסקיות חדשות. אנשי המקצוע בריינהולד כהן מצטיינים בהבנה מעמיקה של המוצר והטכנולוגיה והבנת מקומה על רקע של הסביבה העסקית הרלוונטית.
הניסיון של אנשי המקצוע בקבוצה בא מחשיפה עמוקה למאות רבות של מיזמים בשנה וכן גם שותפות בבדיקות נאותות ובניית עסקות מבוססות קניין רוחני. הייעוץ מותאם לצרכים, ליכולות וליעדים של כל לקוח ומבוסס על אסטרטגיה עסקית אובייקטיבית ורחבה הבונה, משמרת ומעצימה את ערך המיזם והמוצר.